08.10.25

Idag vart det iaf hyfsat väder när man vaknade för ovanlighetens skull.. :P Riktigt skönt..
Vad har hänt idag? Började med att vänta på att Emelie skulle vakna efter att ha jobbat natt, så medans jag väntade passa jag på att tvätta några maskiner, så var de gjort.

Runt 14.00 åkte jag, Emelie och syster ut till Överby för at byta min dataväska jag köpte till nya datorn, ena hörnet hade blivit intryckt på något konstigt vis, så datorn fick inte plats rikigt :P Kanske är lika bra att ha en väska där datorn får plats, eller vad tkr ni? : )

Träffade en gammal lärare på Överby som vi pratade med, fick veta att intagningspoängen på Omvårdnadsprogrammet är höjt till 200 p. :O Skulle aldrig lyckas komma in om man sökte nu, är glad att man gik ur i sommras :P När vi sökte låg intagningspoängen på ca 50 p., de har hjöts 150 p. på 3 år.. Helt sjukt :P

Nu ikväll var jag hemma hos Emelie en stund, kikade lite på Tv och bara slappa, rätt skönt..
Nu sitter man å saknar sötisen på msn, han är nämligen ute å festar med sina syskon å kompisar : ) Hoppas han har de skoj, och inte raggar på allt för många tjejer :P
Ska bli skoj å se hur han mår i morgon, han lät rätt seg när man pratade med honom för några timmar sen :D

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova, glöm inte ställa tillbaka klockan nu inatt ; ) Skönt att få en timme extra nu när de ä så mörkt ute på morgonen, usch.. :P
Sov så gott..
PUSS


Kommentarer
Postat av: Denise

Hehe precis :) Hur är det mellan er nu då? Är ni tillsammans osv? :) Kram

2008-10-26 @ 08:38:08
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag det är riktigt mycket man måste tänka på, men det vore jättekul om det skulle funka mellan er :) Fast jag tycker du ska flytta hit såklart så Robin har kvar sin polare här :) men jag förstår att det är ett jättesvårt beslut att ta.. Hur började ni prata med varandra? Har ni gemensamma vänner eller nåt? :)

Hehe jodå det är så bra så mellan oss, vi tjafsar lite just nu bara :) Kram

2008-10-26 @ 13:40:55
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0