Underbara dagar med dig! <3

Nervös.se
Shiit va nervös jag var när man satt å väntade på att klockan skulle gå så att du (Benny) skulle komma någon gång :P

När klockan började närma sig 15.15 gick jag ut till parkeringen å tog en cigg och väntade på att du skulle ringa.
Precis när jag tänkte tanken så ringer du, och precis när du ringde så såg jag din bil komma över backkrönet, då blev de fjärillar i magen kan jag lova :P

Första kramen var varm å mjuk, och ditt fina leende kommer jag aldrig glömma. <3

Det första stackaren fick göra var att gå runt å hälsa på släktingar som var och hälsade på, usch va hemskt, tycker synd om dig.
Efter en stund åkte vi ut och kikade lite i Trollhättan, skulle visa dig kanalen och trodde att vi hade sån tur att vi precis kom till en slussning, så vi stod nog där i 15-20 min i ösregnet och vänta å vänta på att portarna skulle öppnas, men icke. Då märker vi att det inte fanns någon båt så vi hade stått där i onödan och blivit jätte blöta. :P Heja mig!! hehe..
Sen fortsatte vi att åka runt, så åkte vi till Gaddis i Vänersborg å kika på badplatsen där alla är på sommaren. När vi stod på stranden å rökade så ringer syrran å säger att vi ska vara hemma hos henne om 15 min, vi skulle köra henne å hennes kille till en fest, så det var bara å sätta sig i bilen och åka tillbaka till Trollhättan igen.
När vi släppt av dom på festen åkte vi hem å kollade på film och bara hade det mysigt tillsammans. : )
När klockan var runt 01.00 så åkte vi runt lite i stan igen å kollade, tills vi skulle hämta festfolket vid 02.00 :P

Dagen efter tog vi en slappdag, gick och kollade på skolan som Fucking Åmål är inspelad på (min gammla skola), gick hem till syrran å visade hennes lägenhet så stod vi ute å röka en stund å prata lite med syster å Björn : ) Sen knalla vi hem å kollade på film igen, och på kvällen åkte vi hem till Sarah och Tobbe så hämtade vi upp Emelie på vägen, det var ju dags för Andra Avenyn kollandet för våran del :P Stackars Benny, han som HATAR Andra Avenyn fick sitta å kolla med fyra som älska de programmet.

På måndagen fick han ett tråkigt sms om att han var tvungen att åka hem redan på Tisdag (idag), för det vart något krongel med Yum yum (hans söta hund), så vi åkte runt å fota lite saker som han ville visa sin bror, tex. kranen som dom hissade upp båten i Göta kanal med och en skyllt där de stod Benny´s Trafikskola :P (min gammla trafikskola), så åkte vi ut till Överby å kikade på en bärbar dator till mig, vi hitta en som verkade vara jätte bra som kostade 5.995 :- fast jag köpte den inte då, men nu när jag tänkt på saken ett dygn så åkte jag å Sarah och köpte datorn, men ska hämta den i morgon. : )

Nu ska jag krypa ner i sängen å fortsätta prata med Benny i telefonen..
PUSS

Benny och hans lilla söta Yum Yum : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0