Stackars liten..

Älsklingen mådde inte så bra idag, precis det som jag trodde. :P Usch, inte kul med en sån bakfylla.. :/
Men nu var visst Robin på väg in till Norrtälje, så vi får la se om han kan köpa med sig en pizza till "sjuklingen" :P så han mår bättre sen : )

Har även börjat skriva lite med Denise, Robins tjej : ) Verkar vara jättre trevlig : )
Ska få hjälp med att fixa min blogg så att den ser lite roligare ut än vad den gör nu. Kan behövas, eller vad tycker ni?

Vad har man gjort än så länge idag då?

Började med att gå upp runt 09.00, föräldrarna höll på att få en chock när dom hörde att jag kom ner för trappan då, men klockan var ju egenligen 10.00 därför man var pigg :P
Körde mammsen till jobbet runt 11.00 sen skulle jag hämta ut min tågbiljett som jag ska ha hem ifrån sötisen den 7 nov. men då funka inte den automaten så får åka tillbaka en annan dag å se om man har bättre tur då : )
Hämtade syster ifrån hennes jobb när man ändå var ute och körde.

Ikväll blir det Andra Avenyn hemma hos Sarah och Tobbe, för ovanlighetens skull :P haha..
PUSS



Kommentarer
Postat av: Denise

Ja det kan inte vara lätt att lämna allt och alla, men det är ju bra att du ska hit och hälsa på, så kan du känna lite hur du trivs osv och om du skulle kunna tänka dig att bo här :)Och du känner ju mig lite iaf, eller kan iaf lära känna :) Det finns mycket snälla människor här :)

Ok ja jag vet vem det är, hehe det låter som att det var meningen att ni skulle träffas :)

Kram

2008-10-26 @ 14:37:16
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja precis :) Har du varit i sthlm förut? Vi bor värsta långt ut på landet så vi är inga stockholmare iaf :P Har ni planerat massa mysiga saker ni ska göra när du kommer hit också? :) Vi kanske kan åka och shoppa nån dag du är här? Kanske roligare om det är nån tjej med än bara med Andreas :)

Robin bodde nära min mormor så jag lärde känna lite folk här ute och hamnade till sist hos Robin och föll för honom :) Sen har vi hållt ihop i över 3 år nu så det känns jättebra :) Kram

2008-10-26 @ 16:43:53
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Nej jag har bott i närheten nästan hela livet :) Ja precis, hihi tack detsamma :) Ok det låter som att ni trivs bra ihop, hoppas det kommer funka mellan er :) Hur långt är det från dig & hit? Kommer du åka tåg typ eller har du bil & körkort? :) Kram

2008-10-26 @ 17:04:31
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Nej precis, får ta lite i taget :) Ok det lät väl vara billigare att åka tåg än att åka bil? Ska du bo hos han på singö när du kommer ner eller? :) Isåfall bor ni nära oss :) Har du ingen msn så kan vi höras där istället? :) Kram

2008-10-26 @ 17:59:20
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fina bilder du har lagt upp hjärtat på oss fyra =) ses om en stund!!Pusspuss

2008-10-28 @ 13:27:32
URL: http://sarahbergstrom.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0