Rolig dag :D

Detta var en rolig dag att jobba :D

Fast den började inte så bra, ösregnade och blåste, suck.. Alltid tråkigt väder nu för tiden :(
Jaja, det var bara att gå in i duschen å fixa ordning sig, så hade man ingen bil idag heller, så fick sätta mig på dom tråkiga bussarna. : /

Väl på jobbet så gjorde man allt som vanlig, fast idag var de fredag, då vart de städning i hela villan, de tog ca 40 min att städa hela deras villa, både torkagolv och dammsuga :P

Sen var de rast en timme, då prata jag en stund med sötisen : )

Sen började de roliga :D

När vi tagit upp han jag jobbar hos, så skulle han köra ut i köket, så släcker jag lampan i hans rum och går ut innan han, då hör jag bara en jätte smäll bkom mig, så går tillbaka och kollar vad det var som lät, då var de han som kört rätt in i väggen med din elrullstol :P shiit va jag skratta :D
Hans kommentar var;

Han - Vem släckte lampan? :P
Jag - Oups, en propp gick (A)
Jag - Och nästan en dörr :P
Han - De var en konstig propp....

Så skratta vi sen.
Han skyllde 4 saker mig mig inm 20 min :P stackars mig :( hahaha :D
Han är sååå klockren!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej, klart jag kan hjälpa till :) Ni får komma och hälsa på mig & Robin när du kommer ner sen då så fixar vi det :)

Kram

2008-10-24 @ 22:28:30
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0