Ikea med tjejerna :)

Perfekt väder att åka till Ikea idag, blå himmel å sol och blåste lite, men det var ändå en våraktig vind : ) jätte skönt..

Körde mamma till jobbet vid 10.30 sen åkte jag å plocka upp Sarah och Emelie sen bar de av till Ikea :D
På vägen dit satt vi och prata om att vara personlig assistent, att det inte alltid är ett så glassigt jobb, men om man hanmar hos rätt person så kan de bli hur bra som helst. : )
När vi precis skulle köra ut på motorvägen så ringde min lilla älskling ifrån jobbet : ) så blev det att vi prata på tills vi var framme och en stund där efter :P
När vi gick in och upp till andra våning hitta vi typ ingenting :S jätte rörigt eftersom dom byggde om, men vi fick tag i lite : )
Jag köpte massa doftljus, 6 st som luktar sköljmedelm ett stort vanilj och ett svinbär : ) och så blev det att man köpte lite mjukdjur till Uno och Wille, dom äter upp alla sina så det var dags att fylla på deras leksakslåda med lite nytt : )

När vi hittat nästan allt vi skulle ha gick vi och betala och lämnade påsarna i bilen, så gick vi in och åt lite, sen tog vi ett varv till :P då hitta vi ännu mer saker :D så köpte för kanske 300 kr idag :P inte så mkt ändå, men om man tänker att det nästan bara var ljus så vart de rätt dyrt :P

När vi kom tillbaka till Trollhättan så sa vi att vi skulle åka ut till Överby (shoppingcenter) å kika lite. På väg dit ut så blev det röttljus på 45an. Framför oss stod en Saab 9000 med två killar i. Vi rulla jätte lite så tänkte jag skrämma Sarah å Emelie lite, så tryckte ner bromsen i mattan så det blev ett ryck i bilen :P Dom killarna framför vände sig om och bara kolla på oss, shiit va vi skratta :D Fast vi ångrar at vi inte vinkade när dom kolla :P

Sen nu på kvällen så var vi hemma hos Sarah å Tobbe och kolla på Andra avenyn : ) Så hade sarah gjort chokladpudding som vi åt, jätte gott : )
Sen vid 22.10 åkte jag å Emelie hem, så nu sitter jag och pratar med älsklingen igen, om att han är min dubbelgångare fast kille :P samma kroppsdelar somnar på oss samtidigt, vi ska få "samma" barn först tvillingar, en dotter å en son, sen ett missfall å sen en dotter till :P.. aa, orkar inte räkna upp allt som är samma på oss två :P men kan lova att det är näst in till allt :P

Nu ska jag fortsätta prata med älsklingen. hade så bra : )

PUSS


Älskling <3                Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orka skriva att man ska få missfall, något du strävar efter? :S

2008-10-15 @ 09:35:09
Postat av: Anonym

Missfall?!?!?!

2008-10-15 @ 19:30:10

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0