Fredag

Gud så skönt.. Skulle ha börjat jobba nu vid 15.00 men Frun ringde å sa att jag kan komma vid 16.00 för dom var ute och åt och ändå får jag betalt från 15.. perfekt :D

Hmm, vad har man hunnit med idag..? Gick upp vid 10 ungefär och åt frukost sen åkte jag och hämtade Linda (syster) från hennes jobb och körde hem henne.
När jag kom hem så fick de bli en liten promenix med hundarna, fast Uno tycker inte om när de är blött ute, då vägrar han gå, men han fick allt gå med idag iaf :P

När vi kom in så ringde älsklingen : )  Alltid lika mysigt å höra din röst! <3

Sen ikväll har man blivit kattvakt med.. passar syrrans katt medans hon är i Gbg hos sin älskling :P
Ska åka och ge Findus (katten) lite mat och vatten efter jobbet tänkte jag och tända någon lampa så han ser något i lägenheten : )

Vi får se om det blir någon uppdatering ikväll, annars kommer det nog mer i morgon ; )

PUSS

Kommentarer
Postat av: Yvette

Har ni träffat varandra än.. eller va de i helgen han skulle komma(A)

Puss på diig

2008-10-10 @ 17:52:34
URL: http://yvettekarlsson.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0