17 Oktober

Idag fyller min älskade syster 22 år : ) Grattis!!! <3

Dagen började med att man väcktes utav mina små älsklings pojkar, Uno & Wille. Dom kom instormandes i rummet när klockan var runt 08.20, upp i sängen och pussar i hela ansiktet. :P Blött värre..hehe.

Åkte med mamma och handlade på förmiddagen enligt henne men på morgonen enligt mig.
Eller vad tycker ni 10.30 är, förmiddag eller morgon? :P

När vi kom hem så fixa vi ordning pannkakor, jätte gott! Så satt vi och prata om allt möjligt : ) Sen gick båda upp och la sig och vila en stund, låg och smsa med älsklingen då en stund, sen somnade jag en timme, tur att jag ställde klockan på 14.30 så man inte missa att åka till jobbet, började 15.00 idag : ) Så fick jag sluta 1 timme och 20 min tidigare med fullt betalt : ) Det kallar jag ett bra arbete ; )

Nu sitter jag här vid min dator med lite levande ljus tänt på bordet och lyssnar på lite musik. Tänkte jag ska fortsätta med det, så ni får hadet så bra..
PUSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0