16 Oktober

Idag var det tillbaka till jobbet efter två dagars ledighet, underbart!
Dagen började mindre bra, försov mig en timme, hade lyckats stänga av alarmet i sömnen så jag vaknade 07.10 och fick panik, börjar jobba 08.00. Upp fort ur sängen och in i duschen, det fick bli en snabbdusch idag kan jag lova :P  Sen på med kläder, smink och fixa håret och iväg, åkte hemifrån 07.35. Tur att jag hade bilen idag, annars hade jag kommit ännu senare till jobbet, eftersom man jobbar på andra sidan stan. Men men, nu vet man att man kan bli klar fort i alla fall :D alltid en fördel med allt ; )

Imorgon har man lite sovmorgon, då slipper jag stressa som en blådåre i alla fall. Och så fyller min älskade syster år imorgon :D 22 år blir hon denna gången för er som inte viste hur gammal hon är. ; ) Så ska hem till henne på kvällen efter jobbet och fira lite : )

Idag efter jobbet så har man städat lite till, städade ju hela dagen igår. Har även plockat bort 3 utav mina högtalare till datorn, så nu har jag två kvar och basen. Förstår inte varför dom 3 som jag plocka bort inte funkar? Brorsan var och kollade på dom, då lyckades han få dom som funkar att inte funka och tvärtom :P Hängde ni med nu? ; )

Ikväll blir det hem till Sarah och Tobbe med Emelie och kika på Andra Avenyn. Alltid vi fyra som kollar på det tillsammans : ) Riktigt mysigt!
Så kommer älsklingen på lördag med :D Stackars dig sötnos, du gillar inte Andra Avenyn och på söndag ska vi kika på det ; ) Du får vänja dig :D hehe..

Nu ska jag greja färdigt och ta hand om min tvätt som är klar nu tror jag. Men ni får hadet så bra så länge ; )
PUSS


    

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0