Kallt..

Shiit va frosten på bilrutorna satt i morses :O Gick knappt att skrapa bort, fick stå och vänta en stund tills bilen blivit lite varm då gick de lättare.. : )

Vid 09.45 kom Florentina från Mobilateamet till jobbet och hjälpte till lite, shiit va mycket vi hade att prata om :O Under 1 timme var vi inte tysta någonting, ändå har vi bara träffats igår och idag :P haha, rätt roligt faktiskt! : )
Hon sa något som lät väldigt bra..

"Killar är som skuggor, om man jagar dom springer dom ifrån en.
Om man springer ifrån dom, så jagar dom en".

Efter jobbet åkte jag och träna 1 timme, hur skönt som helst. Har blivit ett tränings freak :P tränar nästan varje dag nu :P Men de är bara bra : )

När jag skulle åka hem ifrån gymmet så ringde pappa å sa att jag skulle köra till Volvo Brant så han kunde tanka min bil, så de var bara att åka dit, köra bilen till pumpen, vänta tills han tankat den och sen köra där ifrån :P snacka om Lyx :D Men tro inte att jag är bortskämd nu bara :P Ska allt betala tillbaka när lönen kommit ; )

Nu ska jag kolla på någon film tror jag..
Hadet super fint..

PUSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0