Usch...

I morses var det extremt kallt, -7 när jag åkte till jobbet vid 08.30. Så fick man börja med att skrapa rutorna med, det var jätte tjock is, så fick stå och vänta tills bilen blivit lite varm innan de gick att få bort.
Så är man så duktig och kör med sommardäcken än, dags att byta snart tror jag :P

Händer ikväll då?

Blir en hemma kväll ikväll, kommer lite gäster snart med, så får väl vara social och stanna hemma då : )
Ska även åka och hämta syster från jobbet senare ikväll. Hennes smidiga pojkvän körde från Göteborg och blev stoppad av polisen för att han inte besiktat bilen så han fick 1500 kr i böter. Polisen körde efter han hit hem igår så dom kollar nog in hans bil kan jag tänka mig så den står kvar :P Så därför jag får hämta syster :P

Nu kom gästerna, så får väl gå och vara lite trevlig..
Vi får se om jag uppdaterar senare om något skoj hänt.. Annars får ni ha de bra : )
PUSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0