Skum dator :S

Både igår och idag har datorn vart helt konstig, har inte gått att komma fram till Startsidan när an klickat på Internet exploern.. :S Trodde först att det var mitt modem som cpa sig, så jag ringde till 3 och pratade med dom, så sa dom hur jag kunde göra för att se om det var modenet som var felet, men allt funkade när jag kollade upp det, så de är min dator det är fel på.. : ( Den är knappt 1 månad gammal och redan cp.. :/ Så i morgon får man ta bilen ner till Expert och lämna in den, måste kolla med Gunilla om det är okej att jag sticker iväg en stund när Han sover, alltså på jobbet :P Så är det bara att åka och hämta datorn när man slutat..

Sitter just nu vid Emelies dator eftersom min är som den är.. :P Får vara lite social dom sista minutrarna innan jag ska åka och hämta syrran från jobbet..

På återseende..
PUSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0