♥ S ö n d a g..

God morgon..
Jissus vad länge man har sovit idag :O Vaknade bara för en liten stund sen av ett sms som Mats skicka, han frågade om jag ville komma och baka bröd med honom, för det var så tråkigt att göra det sjäv.. Hmm, nej.. :P hehe..

Idag ska jag träna, fast gymmet öppnar inte förens om 3 timmar, så har gott om tid på mig att slappa innan, sen i eftermiddag är vi hembjudna till syrran på fika, myspys nu när det är första avdent : ) Och ikväll så ska kanske jag, Emelie och hennes mamma gå till Kyrkan, för det brukar vara så fint där när det är första advent sägs det :P Själv har man inte vart i en kyrka sen man konfimerades för 4 år sen :P Jaja, vi fr la se hur denna dgen slutar :D haha.. Vet i alla fall att den slutar med Andra Avenyn :P

Satt och kollade på lite kort som jag har på datorn, shiit vad jag saknar mitt långa hår så att man kan sätta upp det i en hästsvans och göra lite olika frisyrer. Den frisyren jag har nu ä så tråkig, kan bara ha den på ett och samma sätt hela tiden : / Rätt trött på det!! : (

Nu måste jag gå upp och äta lite frukost så man kommer igång :P
Ha en fin dag! : )
På återseende..








Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0