Myskväll med mamma : )

Hej alla goa och glada : )
Då var de fredag igen, och hu underbart är inte de då? :P Ikväll ska jag och min älskade mamma ha lite mys, pappa är på firmafest då får vi passa på att umgås lite själva : )
Vi ska göra räkmacka med ägg, sallad och massa annat smått å gott : ) Sen ska vi kolla på någon film Irene Huss tror jag de var, inte helt säker :P

Hänt idag?

Idag har man jobbat som vanligt, han jag jobbar hos fyllde år, så fick svänga in på Statol (stavning) och köpa en Nobless ask till honom. : )
Fick även jobba över idag eftersom en annan assistent var sjuk, alltså hon som skulle komma och ta över efter jag hade slutat. Men men, lite extra pengar skadar aldrig : )

På min rast idag satt jag och kollade på Tv, då var de två testförare som provade BMW Z4 och Nissan 350Z, det var rätt kul att kolla på faktiskt : ) Snygga bilar med, mums..

Nissan hade runt 300 HK kommer inte ihåg exakt.
BMW hade runt 265 HK.
Nissan var tyngre än BMW så den lättaste föraren fick köra Nissan..

Dom testade att köra i 170 km/h genom en sväng, båda klarade det bra så där låg dom ungefär lika.
Dom testade även hur bra dom gick på raksträcka, där var Nissan lite bättre..

Testförarna skulle köpt BMW:n om dom skulle haft någon utav dom, den var bättre att köra och några andra saker jag inte minns :P

PÅ återseende : )
PUSS



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0