Lördag..

Hej allihop..

I morses när man skulle till jobbet så fick man skrapa rutorna..som vanligt. Trodde isen skulle sitta hårdare än den gjorde : ) Så det gick fort..
På jobbet var de lugnt, kollade på skidåkningen som gick på Tv, lyckades somna till en stund där vid Tvn :P Vart lite trött, eller så intresserade inte skidåkningen mig så speciellt mycket.. :P

Nu när jag kom hem kände jag att de skulle vart skönt att åka å träna lite, gick in på Friskis & Svettis hemsida å kollade öppetiderna, då hade dom stängt för 15 min sen : ( Typiskt.. Jaja, får träna i morgon istället, då är det iaf öppet till 20.00 : )
Har fått en kick att baka nu för tiden, så jag får först städa lite och sen baka något gott : ) Så man har något att göra : )

Vad händer för er ikväll? Något speciellt? : )

Nu ska jag leta recept på något man kan baka : ) Vi får la se om jag kanske lägger upp någon bild eller så senare..
På återseende..
PUSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0