Hårförlängning..

Idag har jag vart ute å kollat lite priser för Hårförlängning hos olika frisörer här i stan. Det skillde sig inte så mycket bland dom olika.

Kungsgatan 57   6500:-                Klipparna    7000:-

Bellbox    5500:-                                  Mies 4500:-       


Rätt sjuka priser ändå för att förlänga sitt hår egentligen :S Det som var bra med Mies, dom som är billigast med, är att om en slinga skulle gå ur så är de bara att ta med den dit så sätter dom fast den igen utan kostnad. Det gör ingen annan utav dom som jag skrivit upp.
Ska gå till några andra Salonger med och kolla priserna, har ju rätt måånga att välja mellan här i stan :P Det är la tur på ett sätt : )




Kommentarer
Postat av: Denise

Klart det är okej :) Du får komma till mig och göra hårförlängnig, kostar 4000 och vi sätter också i slingorna igen :) Fast lite långt flr dig att åka när du har tappat nån :P

Vi har typ en halvmeter snö, har precis kommit hem nu efter att a suttit fast i köer i nästan två timmar! :P Kram

2008-11-24 @ 21:49:49
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja det hoppas jag med, men han verkar inte vilja det så vi får se.. :(

Hoppas allt är bra med dig i alla fall :)

Kram

2008-11-26 @ 14:25:10
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0