♥ F r e d a g..

God morgon eller förmiddag kanske det är nu :P

Ställde klockan på 08.00 så jag kunde åka och träna innan mamma tog bilen till jobbet, men när jag vaknade så hade jag fortfarande lite ont i huvudet : / Så stannade hemma och nu har jag världens dåligaste samvete att jag inte tränat :P Men men, får träna i helgen istället.

Har ni någon gång dröm en dröm som vart hur verklig som helst? Och när man vaknar så blir man jätte besviken att det inte var sant?
Jag drömde en sån dröm i natt, drömde att jag vann en Peugot 206, en sån bil jag verkligen vill ha. Jag var överlycklig och körde runt med MIN bil jätte länge. Så tänkte jag "Nu slipper jag spara ihop till en bil så nu kan jag ut å shoppa och ha kul i stället". Sen kom mamma in i rummet och väckte mig, så var det bara att inse att det hela var en dröm :(

Så nu ska jag kolla på film och bara ta de lugnt innan jobbet vid 15.00..
På återseende.. : )





Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0