En månad kvar : )










Idag är de precis en månad kvar till Julafton : ) Hur fort har inte detta året gått då? :O Helt otroligt..

När jag vaknade i morses så snöade lite lätt, fick sån lust att sätta upp julgardinerna och mina julbollar i fönstrena. Så nu är det juligt och fint här inne : )
Lyckades faktiskt få fram 4 tomtar med :D haha, lite tidigt kanske, men nu är dom framme i alla fall : )

Mamma frågade om jag kunde baka en Gammaldags pepparkaka idag, självklart : ) Har ju kommit in i någon bakarglädje bakar så fort jag inte har något att göra känns de som :P
Har även bakat fler Daim-muffins idag, fast domma gången gjorde jag dom Amerikanska, hur stora som helst :P

Idag hann man inte träna något : / Känns sådär, så får åka och träna innan jobbet i morgon istället så att man rör på sig lite i alla fall.. :P Jävla tränings freak man är asså :P haha..

På återseende PUSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0