Dagen efter...

Vaknade runt 11.00 och skulle gå upp, ställde mig upp och de bara snurra till, så det vara bara att sätta sig på sängen igen. Usch för att vakna full.. :P Men tog mig ner så jag kunde dricka lite vatten i alla fall : ) Sen blev de att ligga i sängen och kika på One Tree Hill..

Vilken kväll/ natt det var igår, herre jissus..

Först de att jag och Sandra började bråka.. Men tror de bara var bra att vi gjorde det, de känns inte lika spännt mellan oss nu som förr, inte från min sida i alla fall..

Sen fick man veta att Elin blivit misshandlad utav en brud :O Så hon kunde inte röra vänsterbenet och så hade hon ont i huvudet, så hon ska röntgas idag i Uddevalla, hoppas att de inte är något : (

Händer ikväll då?

Ikväll ska jag hem till Sarah och Tobbe och kika på Andra Avenyn, länge sen man träffa er nu, har saknat er två! : ) Synd att inte Emelie kan följa med, hon prickar alltid in jobb när de är Avenyn :P Typiskt!!

Jaja, på återseende..
PUSS


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0