Fredagkväll å lördagmorgon :O

Igår kväll så kom Johan hit å kika på film å drack lite : ) Rätt mysigt!
Vi kikade på Forrest Gump : D haha!! Eller kolla å kolla, va rätt lullig : D så sov nästan (A) haha : D
Var vakna till 03.00 och skulle upp å köra syster till jobbet vid 07.30 idag :o
När jag kom ut till parkeringen så stod det en kille/tjej med luva på sig vid nerfarten och när han/hon såg att jag backa ut bilen så kom han/hon springandes och viffta med armarna å ställde sig framför motorhuven. Blev as rädd!! :S Så väjde undan å körde där ifrån..
När jag kom hem sen när jag kört syster till jobbet så stod han/hon inte kvar, så jag parkerade bilen och gick mot huset, då ser jag att den personen står hos grannarna å ringer på dörren vid 07.40 :S jag gick fort in och låste dörren, gick upp på övervåningen och larmade på där nere. Percis när larmet aktiverats så ringer han/hon på våran dörr massa gånger i rad.. :S men öppnade inte, stannade kvar uppe.. Så såg jag att han/hon gick tillbaka till grannarna å ringde på hos dom ingen, så öppnade dom genom takfönstret, hörde att grannen skällde ut honom/henne eftersom klockan var så tidigt och ingen sett personen innan :S

Rätt äckligt.. :P hehe

image76

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0