♥ Åh vad glad jag är :D

Idag när jag gick ut för att hämta posten innan jag skulle till jobbet, så låg det en tjock påse från Gina Tricot i brevlådan, började undra vad det var för något, men kom på att de måste vara den vita tröjan jag beställt och det var det :D Så det blev fort in igen och prova, den satt perfekt : ) Så nu längtar man nästan tills man ska ha den på sig : )



Har även fått veta att Asli jag jobbar för inte får komma hem till Sverige igen för sin mamma, det är väl tråkigt så, men jag tycker det är jätte bra :D (A) För då får jag förlängning igen :D och om jag får stanna kvar så ska jag köpa mig en bil, och nu har jag äntligen bestämt mig, det blir en Peugot 206 CC, en cab med andra ord :D



Och i morgon ska jag som sagt sätta i hårförlängningen förhoppningsvis. Hoppas hoppas. Denna dagen blir bara bättre och bättre :D
Får ta och sluta nu när det är som bäst :P


Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0