Borås/ Gbg helg med Wille å Robban :P

I Helgen åkte jag till Borås..igen för att träffa Wille : ) , och Robban :P
Jag åkte på fredagen efter jag slutat jobba + sovit.. :P Slutade jobba vid 07.00 på morgonen och jag satt i bilen påväg till Borås när klockan var 12.00 typ :P

I fredags å gjorde vi inte så mkt, tog de bara lugnt, kika lite på TV å så tills klockan var 23.00 då stack vi hem till Robban och var där till 05.10 på morgonen :P
Sen åkte vi hem till Wille och sov, så vaknade vi när klockan var runt 13.00, så skulle vi hinna till bolaget innan de stängde vid 15.00.. Vi var på Knalleland runt 14.30 så vi han dit iaf : ) Sen gick vi runt å kikade lite, Robban köpte lite kläder å ett spel till PS3.. :P Jag och Wille köpte ingenting :P
När vi var färdiga på Knallen så åkte vi hem till Dennis för att lämna hans solglasögon som han skulle ha med sig utomlands.. Så sa han även att han kunde köra in oss till Gbg på kvällen, för han skulle ändå hem till sin farsa som bor i Gbg.. : )
Innan vi stack hem till Robban igen så åkte vi till Coop för att köpa hårfärg till Wille, hans personlighet höll på att växa ut ; P haha..
Väl hemma hos Robban igen så började vi klippa Willes hår, fast de slutade med att Robbans mamma fick avsluta allt :P Det blev riktigt bra faktiskt : ) Sen färgade dom håret på han :P
När allt det var färdigt började vi förfesta, så försökte Robban få med mig på Shotspelet igen, men jag vägrade, kände bara hur magen vände sig när jag såg glasen.. usch.. Så jag drack mitt vin : ) (Black Tower)
Klockan 23.15 kom Dennis och hämtade oss hos Robban, så körde han oss till Järntorget där vi skulle träffa Yvette, hon och hennes kompisar var på krogen Respekt, men vi ville inte in där, så vi gick till Avenyn och in på BLVD, så blev vi kvar där i några timmar, sen stack vi där ifrån å försökte komma in på Rockbaren, men de va 23 årsgräns så de skret sig.. :P I kön till Rockbaren träffade vi några sköna killar, Pelle och Erik tror jag dom hette :P Dom fråga om Robban var kändis och vart med i något TV program eller något :P Så tog dom kort tillsammans med Robban å så ville dom ha autografer, men dom hade ingen penna så Robban fick skriva i sitt namn i deras mobil istället.. :P
Vi gick med Pelle och Erik å deras kompisar en bit sen så sa vi att vi drar till Stationen istället för att se om de går någon buss hem vid 03.30, men när vi kom till stationen så såg vi att tidigaste tåget gick 08.50, så de va bara att vänta : / suck..
Robban å Wille gick å köpte mat, så satte vi oss på en kant på ett hus så dom kunde käka.. När vi satt där så spillde Wille mos på sin sko :D haha.. faan va roligt de såg ut, shiit va vi skratta, något övertrötta så händer de mitt i allt ihop :P hahaha..
Efter dom hade ätit så gick vi till en annan krog för att sätta oss tills morgonen, men när vi kom dit så var de stängt, eller dom höll på att stänga, så vi gick tillbaka till stationen å satte oss, på stationen kom de fram en utländs å fråga om vi ville ha taxi (svarttaxi) de skulle kosta 800 spänn till Borås sa han, men vi sa att vi skiter i de, man vet ju aldrig vad de kan vara för person, så vi satt å vänta till 08.50.. "jippi"..
När klockan var runt 07.00 så öppna ett kafé inne på stationen så vi gick å köpte frukost där, så kom de en gammal gubbe å satte sig vid bordet brevid, han hade världens största hål mitt fram på byxorna, men såg hela "paketet" på han :S så jävla äckligt..
Sen mitt i alltihop så kommer de fram en å frågar om han kan få köpa Willes jacka för 30 kr.. :P Wille fatta ingenting, så han sa; nae, jag vill nog behålla den själv..
Jag å Robban hade satt en prislapp på Willes rygg där de stod 30 kr så den killen måste någ ha spanat in Wille jävligt mkt för att ha kunat se den lappen asså :P haha..
Sen gick vi ut å röka i regnet, shiit va de regna :P tiden gick rätt fort sen fram till 08.50, vi satt å halvsov på bänkarna inne på stationen, sen gick vi å kolla om tåget hade kommit och de hade de gjort, så vi gick på och satte oss och vänta dom sista minutrarna innan de skulle gå.. När vi kom till Borås så ringde Robban efter an taxi, så vi åkte taxi upp till Brämhult från stan, de kosta 201 kr.. :P Hemma hos robban hämtade jag å wile våra saker + min bil, så åkte vi hem till wille å sov tills klockan var 17.30 sen ringde morsan å fråga när jag skuelle hem å så.. så gick jag upp å duscha, sen gic vh ner å käka med Monica (Willes mamma), så satt vi å tjöta lite innan jag åkte..

Det var typ hela helgen :P haha..

Pusspuss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0