Badat med Jonsson : )

Idag åkte jag och Jonsson och badade, gud så skönt det var, det var ju 30 grader ute i skuggan så de behövdes äna.. :P

När vi skulle gå upp ur vattnet så stanna vi och prata med någon som Jonsson kände, dom hade med sig en utvecklingstörd pojk till stranden, så medans dom stod och prata så kassta jag boll med den utvecklingstörda pojken :P
Uppe på stranden igen låg vi och prata om precis allt.. De va längesen bara du och jag, Jonsson pratade och umgicks.. Har saknat det!! : )

Men men, nu ska jag till jobbet om 2 timmar och jobba med Emelie i natt :D så ni får hade så bra!!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Jonsson

Jag vhar saknat det med babe, hoppas det kommer mer sådana dagar <3

Puss

2008-08-03 @ 09:06:17
URL: http://jonsson89.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0