Överaskad!! :O

Första chattet:


Anonym säger:

har hört att dennis vill ha dig

- Saandra , säger:

va?! :O

Anonym säger:

aa har hört det bara

- Saandra , säger:

när då?

Anonym säger:

för ett tag sen

- Saandra , säger:

haha..okej  de va mer än vad jag viste :P


Dennis chatt:


- Saandra , säger:

Jasså du dennis

Amboza - Dennis säger:

what?

- Saandra , säger:

Anonym säger:

har hört att dennis vill ha dig

- Saandra , säger:

jasså du

- Saandra , säger:

hehe

Amboza - Dennis säger:

haha d va d värsta .. itne visste jag att det pratades om mig.. haha

- Saandra , säger:

haha, och att du vill ha mig också ;P

Amboza - Dennis säger:

haha jasså sa jag det högt?

- Saandra , säger:

antagligen så någon hört det :D

Amboza - Dennis säger:

haha fan jag får allt ta å tänka mig för i fortsättningen

- Saandra , säger:

haha så de stämmer asså? :P

Amboza - Dennis säger:

babe varför skulle jag inte vilja ha dig? :P

Snacka om att bli förvånad!! hahaha :D


Kommentarer
Postat av: Yvette

vem är denna dennis:O

2008-04-15 @ 23:07:36
URL: http://yvettekarlsson.blogg.se

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0