På besök i Borås och Härryda

Idag åkte vi till Borås för att fixa till mormor och morfars grav till Alla Helgona helgen, det blev jätte fint! Sen åkte vi till Härryda för att hälsa på Yvette med familj och såklart den lilla valpen =)
Satt och gosade mycket med Wille (Luckey) gud så stor han hade blivit. Efter fikat satte sig jag och Yvette i deras vardagsrum och snacka om allt, eller allt och allt...killar!! hahaha =D Fick se bilder på den killen som finns i Yvettes hjärta just nu, en riktig snygging faktiskt ;0) hehe.. Och så prata vi såklart om mina problem =( Inte allt för roligt, men de kändes bra, känns som att vi förstår varandra ganska bra faktiskt =)

Har funderat länge på att göra något med mig själv, typ tatuera mig, men kan aldrig bestämma vad jag ska ha och vart? :S Men vill ändå ha en.. får fundera ett tag till..hehe..




Saknar han!!!! =(

Kommentarer
Postat av: yvette

Snutte då...:D Gummsan..:D love you bejb

2007-10-29 @ 20:46:56
URL: http://yvettekarlsson.blogg.se

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0