Låt det inte hända!!!!

Det gör så ont när någon gör slut, men de har alltid något gott med sig.
Talesättet säger "Förlorar du en, står det tusen åter" och det stämmer nog.

För den ena kan det vara att man går upp i vikt om någon gör slut, man tröstäter.
För den andra kan de vara tvärtom, man går ner i vikt istället för man mår dåligt.
Många blir även så ledsna att dom behöver läggas in på psyket.

Men så långt får det inte gå!! Inte för killars skull!!

Men de är lätt hänt, jag vet själv.. Jag tappa 8 kg i vikt på 3 veckor, skolsköterskan blev orolig och tog blodprover på mig, som visade för lågt. Ja, jag gick ner mig as mkt, både psykiskt och fyskiskt.

man måste vara stark och inte låta dom utnyttja en, och sen när dom fått de dom velat ha så skiter dom i oss. Låt det inte ske!

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0