En dag på Överby.. :P

Idag va vi lediga ifrån skolan, underbart!! Så jag och Emilie passa på att åka ut till Överby en stund på förmiddagen.
När vi precis kom dit så stötte vi på Emelie i B-klassen uppe på Gina så snacka vi med henne en bra stund och följde med henne ner till svängdörrarna för hon skulle med bussen hem, sen gick vi vidare in i Sibahuset för att kolla lite i affärerna där, så sa Emilie att hon ville noppra sina ögonbryn, så vi gick in till Klipparna för att se om dom hade någon tid och de hade dom direkt när vi kom, så de passa ju bra. Emilie passa på att färga sina ögonbryn, tog värsta bilden på henne när hon satt med färgen, ser as roligt ut, emen lova att inte lägga ut den, så tyvärr, ni får inte se den.. :P
Sen åkte vi hem till mig för att käka lite och gå ut med Uno, så vänta vi tills päronen kom hem, sen åkte vi hem till Emilie en stund och gosa med hennes lilla vovve..
När klockan var runt 17.35 så åkte vi till Edsborg (Dannebacken) för att hämta Johan, som Emilie lovat att köra till Vänersborg runt 18.00. Han va en riktigt rolig prick, skratta hela tiden :D. När vi släppt av honom i Vänersborg så va de 55 min kvar tills vi skulle hämta han igen, så vi åkte in till Överby igen, där vi träffa Tina och Becci ifrån B-klassen så heja vi lite på dom, sen gick vi vidare så trötte vi på varandra igen i en annan affär.
När vi åkte ner till första våningen så gick vi på Anna och Anna ifrån våran klass inne i en barnaffär, där dom blev sponstrade med leksamer, spel m.m. till ett barnhem i Polen. Så fråga dom om vi skulle in mot stan i Trollhättan, de skulle vi igentligen inte, emn vi körde dom iaf till torget, sen när vi släppt av dom så åkte vi tillbaka till Vänersborg för att plocka upp Johan igen. På vägen tillbaka till Trollhättan så höll han på att kitla mig hela tiden, och jag kunde inte göra något på han eftersom han satt i baksätet, men han ska allt få igen i skolan när jag ser han..haha.. (6)
Sen åkte vi hem alla till sig.. :P

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0