Bästa lipz ever!! =D

I torsdags va de lipz igen då. =) Shiit va skoj vi hade =)

Vi började med en förfest hemma hos Jonna. Vi som var där var; Jag, Sandra, Linda, Kerstin, Kjell och Jonna såklart =) Vi började blanda lite drinkar som vi drack medans vi sminka oss och fixa ordning våra frisyrer. Stackars Kjell, ensam kille, men han hade de skoj sa han =D
När spriten va slut så sprang alla ut till bussen, vi hade typ 3 min på oss att få på skor och jackor och ta oss till bussen, men vi hann =)
När vi gått av bussen på Vänersborgs resecentrum iväntan på nästa buss sprang jag och Sandra bakom ett träd för att kissa, men kom på att om någon ser oss kan vi få goa böter. hehe.. =P

Väl framme i Trollhättan stack vi direkt till lipz, då va klockan ca 21.50 tror jag =P Men vi gick in och hängde in alla jackor, sen va de typ 110 till baren. Vi hade ganska tur, det va två cider för 36 kr annars en för 48.. =P
Så vi brassa på med cider och sen ut på dansgolvet.

Vi dansa och drack tills klockan var typ 01.00 sen stack jag och sandra, och tur va nog de, för jäävlar vilken bakfylla jag hade i skolan dagen efter, men de va jag inte ensam om att ha, en klasskompis, Anna, hon hade lika go bakfylla som jag, men skoj hade vi =)

PUSSS

image17

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonsson

en underbar kväll :D

2007-11-12 @ 21:31:31
Postat av: jonna

såå jävla roligt hade vi :)

2007-11-13 @ 19:52:37

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0